Over Elvira

Over Elvira


Afgestudeerd aan de Hoge Hotelschool Maastricht en daarna een kopstudie Cultuur, Organisatie en Management aan de Vrije Universiteit afgerond. Beide hebben bijgedragen aan mijn brede kennis & kunde en hebben de basis gelegd voor een uitgebreid netwerk in, en veel liefde voor, hospitality. Ik heb een schat aan (internationale) werkervaring in allerlei functies opgedaan bij o.a. Movenpick Hotels & Resorts, Golden Tulip Hotels, Eden Hotel Group en Historic Hotels of the Benelux. Van GM tot Franchise Director Benelux tot Marketing Manager.

Na 20 jaar begon de zelfstandigheid te lokken. Eerst met East Village Concepts, een veelzijdig, onconventioneel en eigenzinnig horeca adviesbureau voor interieurontwerp en marketing communicatie. Samen met mijn businesspartner waren we gespecialiseerd in het herpositioneren en ondersteunen van kleinschalige, onafhankelijke horecabedrijven m.b.t. Marketing & Interieurontwerp. We ontwikkelden eigen horeca concepten (Hotel The Neighbour's Magnolia en The BreakOut Room) en ook voor derden via een hele eigen unieke methode; altijd balancerend op dat snijvlak van marketing en design. In 2016 werd het tijd voor een nieuwe focus en heb ik o.m. de Heads in Beds draad weer opgepakt en de pop-up Gustafson Amsterdam gehad.

M'n vrije tijd wordt gevuld met sporten (roeien), fietsen (in verre landen), lekker eten (& drinken), genieten van de mooie dingen in het leven (cultuur & design) en de Bleecker's Choice website verder uitbouwen. 
Share by: