WAT

WAT MAG JE VERWACHTEN

Heads in Beds voert strategische branding en marketingopdrachten uit in de hospitality branche binnen afgesproken tijd & budget. Dat klinkt normaal maar is het lang niet altijd. Niet waar?

 

We ontwerpen onverwachte concepten, kunnen deze realiseren en daarna vinden we de passende (online) marketing- en distributiekanalen waardoor de omzet optimaliseert en kosten verminderen.

We doen dit met dezelfde intensiteit voor jou als klant als we ook zouden doen als het onze eigen zaak zou betreffen. En dus levert het zeer concrete, mooie, meetbare en heldere resultaten op. Elvira Wilthagen is niet voor niets ook (mede-)eigenaar van een aantal hospitality initiatieven.

 

De manier van werken is eenvoudig. Na een analyse van de huidige activiteiten en toekomst wensen bepalen we samen de benodigde strategie en route. Dit kan voor een kleine gerichte opdracht zijn, maar ook een complete (re)branding of conceptontwikkeling. Afhankelijk van de benodigde kennis en creativiteit worden projecten in huis gedaan of worden zelfstandige professionals bijgeschakeld.

 

Het uitgangspunt bij elk project is de totaal beleving voor de gast: van kijken tot boeken, van mooie ervaringen tot blije herinneringen.

CONTACT

CONCEPT ONTWIKKELING

Iedere dag worden er overal nieuwe concepten bedacht, uitgewerkt en op de markt gebracht. Heads in Beds bruist van de ideeen, begrijpt de essentie van hospitality en wil daar graag over sparren.


Heb jij zelf al een te gek idee in je hoofd en zoek je een partij om daar over te praten en verder uit te werken? Denk je dat het in deze nieuwe wereld tijd is om je huidige concept te toetsen aan de nieuwe mogelijkheden post-corona. Ook dan ben je aan het juiste adres. Daag ons uit, laat een brand quick scan maken en wees klaar voor de toekomst. 

Meer lezen

MARKETING

Ondernemen is hectisch en vol onverwachte wendingen. Jouw mening wordt gevraagd, een beslissing moet worden genomen. Maar wat is marketing technisch de juiste? Wat gebeurt er in de markt, wat doen mijn collega's? Altijd het gevaar meegezogen te worden in de waan van de dag en de rode draad te verliezen. En dan is het prettig om een partner te hebben waar je af en toe mee kunt sparren, die je een spiegel voorhoudt zonder te oordelen, die weet wat er speelt in de branche.

Meer lezen

HANDS ON

Niveau, grootte en type hotel of horeca onderneming is niet belangrijk, als de marketing- en bedrijfsfilosofie maar consistent is in alle facetten van het verblijf en het 100% blij maken van de gast centraal staat. Dan verloopt elke samenwerking als een speer en kunnen we bij wijze van spreken morgen van start. Meer handen maken werk lichter en vooral kleurrijker.
Meer lezen

TRENDLAB 

Succes bereik je alleen door ook tijd vrij te maken voor crazy initiatieven, inspirerende trends en verrassende ontwikkelingen. Vele mooie en spannende dingen gebeuren overal en altijd en die wil je in je opnemen. Van reizen tot cultuur, van nieuwe merken tot design, van lifestyle tot apps. Maak elke week tijd vrij en gun jezelf even rust & ruimte om anders te kijken en denken.

We nemen je graag mee naar nieuwe plekken en visies.

Meer lezen
Share by: