Wat we doen

Voorbeelden van de gebieden waarin Heads in Beds ondersteuning kan bieden zijn 

  • Positionerings- en (re-)brandingsanalyse
  • Concept-, logo- en huisstijlontwikkeling
  • NIEUW | Horeca en hotelinterieuradvies en -ontwerp
  • Beleidsmatig en strategisch marketing en distributie advies
  • Verkoopplannen schrijven, implementatie advies en controle
  • Commerciele audits met actieplan voor quick wins
  • Interim management projecten
  • Trendwatching binnen en (vooral!) buiten de hospitality

 HET LAATSTE TRENDRAPPORT ONTVANGEN?     JA GRAAG

Niveau, grootte en type hotel is niet belangrijk, als de marketing- en bedrijfsfilosofie maar eenduidig in alle facetten van het verblijf wordt doorgevoerd en ook zo ervaren wordt door alle partijen. Iedere opdracht heeft drie vaste waarden als uitgangspunt:

  1. de wens en beleving van de gast
  2. de kansen, trends en ontwikkelingen in de markt
  3. de manier waar op je jouw bedrijf runt en het businessplan

Verder lezen

Iedere dag worden er nieuwe concepten bedacht, uitgewerkt en op de markt gebracht. Heads in Beds bruist van de ideeen voor hotel- en horecaconcepten en wil daar graag over sparren. Heb jij zelf al een concept in je hoofd en zoek je een partij om daar over te praten en verder uit te werken, ook dan ben je aan het juiste adres.

Creativiteit, pragmatisme en een vooruitziende blik zijn de sleutelwoorden en daar heeft Heads in Beds al sinds 2010 een fijne neus voor, binnen en vooral buiten de branche.

*image via google, geen bron gevonden
Verder lezen

Trends, ontwikkelingen, alles verandert altijd, snel en overal. Zelf volgen we met groot enthousiasme wat er wereldwijd gebeurt. Soms gebeuren er dingen om de hoek, soms ver weg. Alles volgen is leuk maar tijdrovend. Daarom maken wij vast een eerste selectie. Deels op onze social media te lezen, deels via de nieuwsbrief en nog liever persoonlijk met jou met een drankje erbij.
Want wat is de hotelkamer van 2019? Gaat het om domotica en design of is het toch het service niveau wat inspeelt op het sentiment en gevoel wat onze gast zoekt? Een combi wellicht.

 

Verder lezen

Ondernemen is altijd hectisch en vol onverwachte wendingen. Jouw mening wordt gevraagd, een beslissing moet worden genomen. Maar wat is de juiste? Wat gebeurt er in de markt, wat doen mijn collega's? Altijd is er het gevaar meegezogen te worden in de waan van de dag. 
En dan is het prettig om een partner te hebben waar je af en toe mee kunt sparren, die je een spiegel voorhoudt zonder te oordelen, die weet wat er speelt in de branche. Heads in Beds kan die rol vervullen.

*photo credit Nendo Studio
Verder lezen